Je hebt bedrijven waarvan je denkt: “wat doen ze eigenlijk?” STEDIN is zo’n bedrijf.
Veel mensen kennen de witgele busjes, gele hesjes en wellicht het iconische hoofdkantoor, maar wat STEDIN doet…
Klant:
Stedin
Services:
Concept, Campagne
Hoe zorgen we voor herkenbaarheid onder nieuw aan te trekken talent?
Oplossing
Weinig mensen weten dat Stedin 24/7 energie levert aan meer dan 2 miljoen klanten, dit doet in Nederlands meest complexe economische regio (Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Rotterdamse havengebied) én een belangrijke rol speelt in de energietransitie. En daarom is er bij Stedin meer werk dan ooit. Oftewel: Genoeg te doen bij Stedin. Een mooie recht voor z’n raap employer branding campagne.
Awards
Internal Communications & Engagement Awards 2020 in de categorie ‘Best Alignment of Internal Communications with External Messaging Zilver
Bureau:
PROOF
Strategie:
Wenda Bolink
Copy:
Martijn de Vreeze
Art:
Krijn